درباره ما


گروه تولیدی و صنعتی علم و صنعت کیان ایرانیان ( سهامی خاص ) ، به عنوان مجموعه ای پویا در حوزه تحقیقات و تولید ، با همگرائی متخصصان عرصه صنعت و دانشگاه ، فعالیت های تحقیقاتی و تولیدی خود را با هدف شناسائی و کاهش هزینه های صنعت استراتژیک فولاد آغاز نمود.کارشناسان و متخصصان این گروه صنعتی با پایبندی به اصول و خط مشی حرفه ای مجموعه، در راستای تولید محصولات با بالاترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح خدمات پس از فروش ، موفق شدند با ارائه محصولات تولیدی این گروه صنعتی ، افتخار همکاری و خدمت رسانی به بزرگ ترین کارخانجات فولاد کشور را کسب نمایند .

فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی متخصصان این گروه صنعتی که در دو حوزه اصلی فولاد سازی و ریخته گری و حوزه  نورد گرم محصولات فولادی صورت می‌پذیرد، درنهایت منجر به تولید محصولاتی گردید که استفاده از آن‌ها، سبب کاهش محسوس هزینه‌ها و جلوگیری از خروج میلیون‌ها دلار از سرمایه‌های کارخانجات صنعت فولاد کشور شد. رسیدن به این دستاورد بزرگ، مایه مباهات و افتخار فرد فرد کارکنان و متخصصان این گروه صنعتی می‌باشد. 

همچنین خدمات فنی ارائه‌شده توسط کارشناسان واحد خدمات فنی و مهندسی که در حوزه هائی نظیر برنامه‌نویسی و اتوماسیون صنعتی و همچنین تعمیرات انواع تجهیزات الکترونیک صنعتی می‌باشد سبب خدمت‌رسانی کارشناسان این گروه صنعتی به طیف وسیعی از صنایع و کارخانجات کشور نظیر صنایع سرامیک و کاشی سازی، صنایع غذائی و داروئی، صنایع پتروشیمی، صنایع نساجی و … شده است. امید است با یاری خداوند بزرگ و تداوم فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی متخصصان این گروه صنعتی، سهمی بزرگ در رونق صنایع و کارخانجات کشور داشته باشیم.